Finansinspektionen


Jag var på studiebesök i dag. På Finansinspektionens huvudkontor. (Anlände dock 50 minuter för tidigt, varvid receptionisten kastade en hel del onda blickar på mig där jag satt helt ensam i ett hörn.)
Det mest positiva från studiebesöket: Man fick mackor.
Det mest negativa från studiebesöket: Mackorna innehöll russin.
I övrigt kan jag konstatera att även om aktuarieinriktningen är den jag primärt satsar på så kommer jag nog inte att vara en som inspekterar andra utan en som själv blir inspekterad. Botten av aktuariestegen - det är dit jag ska. Inga jäkla diplom som de snackade om. Jag ska stoppa in givna värden i en färdig modell och låta andra analysera resultatet. Det är mitt mål.

AIK:s mål mot division 1-laget Eskilstuna City resulterade i en stabil 1-0-seger. SM-guld i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0