Alla Hjärtans Dag


2010 spenderade jag dagen med min hypotetiska flickvän. 2011 spenderade jag dagen med min imaginära flickvän. I år slog jag dock på riktigt stort och spenderade dagen med min flickvän gjord av plast. Det är helt sjukt hur bra vi passar ihop.
Hon är vacker som få, men vet typ inte om det. Och hon säger inte så mycket, vilket är perfekt. Men framför allt har vi så himla kul ihop. Vi har alltid en massa äventyr för oss. Vi gillar att vara aktiva, att röra på oss. Eller ja, jag gillar att röra på mig. Hon brukar mest vilja ligga stilla i sängen hela dagen.
Men vi brukar kompromissa det där ganska bra faktiskt. 

Hon blir typ aldrig arg heller. Det var en gång när jag lite omotiverat kallade henne slyna och körde in nageln i ögat på henne som hon reagerade och började pysa lite lätt, men annars har det varit lugnt på den fronten.

Ja, jag kan väl inte säga annat än att jag älskar hennes djup... att jag älskar henne djupt...  
och att hon får bo kvar under min säng hur länge hon vill.

Puss på dig Petronella-Sofie!

Du och jag mot evigheten  Rött hjärtaRött hjärtaRött hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0