A third one


Det blev varken det ena eller det andra. Således blev det ett tredje alternativ. Nämligen att gå till soffs. Och jag sov faktiskt fem timmar i natt. Det är betydligt mer än jag brukar göra när jag sover över i skolan. Just det, jag glömde nämna det. Jag sov över i skolan.
Jag sov faktiskt väldigt gott. Normalt sett brukar jag vakna flera gånger under natten, men den här gången fick jag mig en kontinuerlig sömnperiod. Första gången jag vaknade till var vid sextiden. Nästan lite dråpligt faktiskt. Jag drömde att jag vaknade. Skrek "Neeeeeeeej!" för att jag hade vaknat. Vaknade på riktigt av att jag skrek.

Nu har jag lite egentid tills David kommer (vilket han gör?), och tänkte börja på den där summeringen. Tror ni att det uppskattas om jag formulerar all text i form av smileysar?


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Vilket han inte gjorde...

2012-02-21 @ 12:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0