What to watch?

 
Jobbigt läge. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad ska jag kolla på i kväll egentligen? Jag har tre alternativ:
 
Vem kan slå Filip och Fredrik(?)
Programmet jag normalt sett kollar på på söndagkvällar. I kväll utmanas de av Dalibor Doder och Kim Andersson och det blir säkerligen en bra duell.
 
Odjuret
En svensk film där jag inte har någon direkt uppfattning om kvalitén, men där historien verkar spännande.
 
PSG - Lyon
Toppmatch i franska ligan, där Zlatans lag kan återta serieledningen.
 
 
VKSFOF(?) kan ses på nätet i efterhand, men om jag ser det på TV så hinner jag ändå se andra halvlek av PSG - Lyon. Det hinner jag inte om jag väljer filmen. Å andra sidan kommer jag förmodligen aldrig se filmen om jag inte ser den nu. Hmm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0