Två feminister går in på ett konditori

 
F1: Mmm, vad gott det ska bli med lite fika!
F2: Ja, verkligen!
F1: Men jag kan inte riktigt bestämma vad jag vill ha.
F2: Du kan ta en Napoleonbakelse.
F1: Napoleon var en snubbe...
F2: Vad sägs om en semla?
F1: För mycket MANdelmassa!
F2: En marsipangris då?
F1: Män är från Mars...
F2: Chokladbollar?
F1: Nej.
F2: Havrebollar?
F1: Nej.
F2: Arraksbollar?
F1: Inga jävla bollar!
F2: Jaså, jaha. Men wienerbröd, då?
F1: ...
F2: Okej, det där hörde jag själv.
F1: ...
F2: Men ta bara en kanelbulle eller nå't då!
F1: Nej, det går inte.
F2: Och varför inte det nu'rå?
F1: Kanelbullar är en big no-no för mig.
F2: Men nu får du fan ta och ge dig! Du har ju allvarliga problem, människa! Du måste vara typ mentalt störd eller nå't! Varför kan du inte ens äta en jävla kanelbulle?
F1: Jag har diabetes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0