Som sprungen

 
I går var det första december. I dag är det första advent. Ute ligger ett gnistrande snötäcke på marken och julkänslan bara växer.
Trots det drog jag i dag på mig löparskorna och gick ut och sprang 15 kilometer. Det var väl duktigt?
 
När jag kom hem belönade jag mig själv med att käka tre påsar chips, fyra chokladkakor och en megamuffin med vaniljsås. Sedan blev jag lite sugen på havregrynsgröt, men vi hade inga havregryn så det fick bli två pan-pizzor och en pirog.
 
Jag funderade på om jag skulle göra några sit-ups också, börja bygga magrutor. Men jag vet inte, jag är inte särskilt intresserad av ett "atletiskt utseende". Jag vill bara gå ner i vikt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0