Previously on kennethharblogg...

 
Jag pluggar matematik.
 
Jag kan inte bestämma mig om jag ska byta inriktning eller inte.
 
Jag har nu bytt inriktning till matematisk statistik.
 
Shit! Det kommer nog gå asdåligt på den här tentan!
 
Åh, vilken tur! Jag klarade tentan!
 
Hjälp! En silverfisk!
 
Mina problem är typ viktigast i världen.
 
Punk Du har faktiskt ganska många problem.
 
Shut up, lesbo!
 
Nu skriver jag en dikt, min vän
Jag hoppas att du uppskattar den
Den är relativt kort
och glöms ganska fort bort
så jag skriver en till snart igen
 
Yihoo! AIK vann! De är så jävla bra! Nu blir det SM-guld!!!
 
Suck. AIK förlorade. Mitt liv är över.
 
Jag har börjat kolla på en ny TV-serie.
 
Fan, vad jag är fet!
 
Veckans tips gick märkligt nog åt skogen. Men nästa vecka, då jävlar!
 
OMG! OMG! Jag såg Molly Sandén!
 
Jag tänkte att vi skulle ha en liten tävling här på bloggen...
 
Tjat, tjat. Gnäll, gnäll.
 
PS. Jag är Kenneth.
 
 
 
 
Så där! Då är alla up to speed inför sista månaden av kennethharblogg. Let's do this thing!
 
 
 
Dagens lilla korta:
 
Två tomater gick över en väg. Den ena tomaten blev påkörd av en bil. Då sade den andra tomaten: "Kom nu, så går vi!"  Då sade den första tomaten: "Jag har faktiskt ett namn..."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0