No more rest! Now: Rest!

 
Vi fick restkomplettera tredje fallstudien, men nu är vi godkända. Nu inväntas med spänning resultatet från fjärde fallstudien. Klarar vi den på första försöket så kommer jag få C i den här kursen. Eller F. Ska jag vara ärlig så lutar det väl mer åt F. Ska jag vara helt ärlig så lutar det åt 0 poäng på tentan. Jag är askass. Jag fullkomligt suger.
Inte för att nedvärdera mig själv eller så, men om man kan få minuspoäng så lär jag få det.
 
Alla får tillbaka tentan.
Emma: Jag fick 50 poäng.
Sandra: Jag fick 50 poäng.
Billy: Jag glömde avrunda svaret på fråga 5, så jag fick 49 poäng.
Kenneth: Jag fick minus 27.
 
 
Mmm. Livet är tufft.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0