Kaos!

 
Stockholm står still. Bussar, tunnelbanor och pendeltåg är inställda (alternativt extremt försenade) och snön bara fortsätter att falla från skyn. Själv ser jag bara en lösning till problemet - övernattning i skolan!
 
Jag skulle säkert kunna ta mig hem nu, men frågan är om jag kan ta mig tillbaka i morgon. Jag känner att det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Tyvärr verkar tre andra snubbar tänka likadant. Tre högljudda snubbar. De sitter kvar i datorsalen och uppvisar inga tendenser på att åka hem. Det verkar som att jag får återvända till soffan i natt.
 
Men innan dess blir det middag. Jag bestämde mig för att bryta min nöt/croissant-trend och slog till med en färdigrätt från Findus. Pasta med skinksås!
Dock bröt jag inte min glömma gaffel-trend så jag lär ju få äta med händerna som vanligt.
 
Fett ovärt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0