I'm preggers!

 
Oj, där satte ni glöggen i halsen, va? Men det är inte sant. Ni kanske har läst någonting om det på twitter, men det är alltså bara falska rykten. Jag är inte gravid.
Däremot är jag ganska rund om magen. Det blir väldigt många fikapauser nu när det närmar sig jul. Pepparkakor, lussebullar, kanelbullar, chokladrutor. Inte bra. Jag känner att 15 minuter på träningscykeln inte riktigt räcker längre. Men, jaja, det är ju bara jul i några veckor till.
 
I kväll är det säsongsfinal av "Vem kan slå Filip och Fredrik(?)" och seger är nästan ett måste i kväll om de ska kunna gå rakryggade ur den här säsongen. Tre förluster hittills. Gemensamt för alla dessa förluster är att utmanarna har vunnit vid quizbordet. Det får ju inte hända. Så i kväll hoppas jag att de trycker dit Robin Paulsson och Per Lernström ordentligt!
 
Nu ska jag återgå till julstöket. I går var det storstädning som gällde och i dag står paketinslagning på agendan. Men jag märker nu när jag har lagt fram presenterna att det inte kommer gå åt så mycket omslagningspapper. Presenthögen är nämligen pinsamt liten i år. Man skulle nästan kunna säga att den är låg.
 
Min hög är så låg. Så låg är min hög. Min hög är så låg att den är låg när den ligger.
 
Ja, ni fattar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0