Banan på burk


Jaha. Här sitter jag klockan 4 på morgonen och knaprar fluortabletter med banansmak. Nästan som på den gamla goda tiden. Om nu inte det här är den goda tiden. Jag ser egentligen ingen anledning till varför det inte skulle vara det. De här tre universitetsåren har nog varit de bästa åren av de år jag kommer ihåg (dvs. från och med 2004). Jag hoppas nu bara att framtiden är mer ljus än mök.

Appropå ingenting: Nathan Scott ÄR med i säsong 9 av "One Tree Hill". En säsong som för övrigt givit serien ett rejält uppsving från den stundtals rätt kassa åttonde säsongen. För mig återstår tre avsnitt av serien. Och jag tror på tre bra avsnitt. Det är någonting vackert och poetiskt med en långlivad serie som gör sina sista avsnitt någonsin. Bara det att flera års drama till slut mynnar ut i ett enda avsnitt - ja, det är mäktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0