Hur det gick


Jag spelade 3-3 i den viktiga matchen mot Middlesbrough. Var inte alls på tårna och kvitterade först i slutminuten. Då blev det ett returmöte (äntligen, FIFA!) på bortaplan och då körde jag över dem med 4-0. Helt otroligt! I kvartsfinal väntade sedan urtufft motstånd i form av Liverpool borta. En megainsats från min sida gav mig en 1-0-ledning som höll sig ända till tilläggstid, då Liverpool fick straff. 1-1 och ännu ett returmöte. Och då började problemen. Det stod 0-0 i paus. Då hakade spelet upp sig. Första gången det händer på FIFA12. Jag tvingades starta om spelet och spela om matchen från början. Den här gången gjorde Liverpool mål i första halvlek och vann till slut matchen med 3-0. Men det var ju inte rättvist. För jag hade ju faktiskt gjort mig förtjänt av 0-0 i paus. Så jag startade om spelet. Samma sak hände igen. Jag startade om spelet igen. Femte matchen lagen emellan höll jag nollan i paus. Men då hade jag själv gjort 1-0. Trots det så spelade jag klart matchen och lyckades hålla ledningen matchen ut. Och nu känns det inte jättebra. Matchen som gills vann jag "fair and square". Men det känns ändå som att jag fuskade lite. Så för att kompensera avstod jag från att spela de fyra efterföljande matcherna och simulerade istället utfallet. Dock visade det sig att det går bättre för laget när jag simulerar än när jag spelar själv. Så nu har jag bestämt mig för att höja svårighetsgraden ett snäpp och spela med B-laget säsongen ut. För jag förtjänar inte direktplatsen. Jag ska kvala mig upp!


På tal om saker som ingen bryr sig det minsta om: Visste ni att bladlushonan kan föda över 50 ungar per dag och att de flesta av ungarna är havande direkt när de föds?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0