Skönt är att sova men tråkigt är att vara trött


De dagar jag ska upp en viss tid är jag så trött att jag bara vill sova vidare, men när jag väl har chansen att sova ut så vaknar jag tidigt. Lite irriterande. Inte för att det är så jobbigt att vara vaken på förmiddagen, men för att man blir så trött på kvällen. Jag vill ju sitta uppe och kolla på TV-serier till klockan fyra på morgonen!

I morgon ska jag upp tidigt så då lär jag inte vara pigg. Jag behöver säkert snooza länge för att ens orka mig upp. De senaste veckorna har jag snoozat en och en halv timme varje dag. Ja, jag har faktiskt snoozat så länge att väckarklockan börjar stänga av sig själv. Den tänker typ "Personen i fråga kan omöjligen fortfarande ligga och sova!" och så bara slutar alarmet.

Även det är lite irriterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0