(B)loggboken - 19 april


Hallojsan kallsojsan!

Dissen fortsätter. Thomas skickade ett mejl där han meddelade att han ställer in morgondagens möte. Ett minutsnabbt svar från min sida där jag frågade om han kunde träffas i början av nästa vecka istället, men han valde att inte svara. Och i morgon lär han ju inte svara eftersom han är "upptagen", vilket innebär att jag i bästa fall får svar på måndag om ett möte som kan äga rum tidigast på tisdag. Suck.

Projektet då? Efter att onsdagen givit mig goda resultat gav torsdagen mig svar på tal. Typ "Här ska du inte komma och tro att du gör en förväntad vinst bara för att du spelar för 3 miljoner per år!"
Det var faktiskt lite synd, för jag var verkligen på väg att göra skäl för namnet  Stryktipset - Den optimala strategin. Nu får jag väl byta namn till Stryktipset - En strategi som bara suger litegrann.

Men jag ska inte klaga alltför mycket. Min modell hade kunnat vara askass redan från början och då hade jag stått här nu helt tomhänt. Och det gör jag verkligen inte. Alldeles nyss skickade jag iväg en 11 sidor lång rapport till Thomas - på saker jag har kommit fram till den här veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0