Time flies like an arrow, fruit flies like a banana


Ingen skola i dag. Jag valde istället att stanna hemma och kolla på "Studio 60 on the Sunset Strip". Aaron Sorkin skrev nästan alla avsnitt av den serien själv, vilket är väldigt imponerande. Ofta skriver man som manusförfattare kanske två-tre avsnitt per säsong.

Efter "Studio 60" smetade jag även in ett avsnitt av "Lois & Clark" och som ni märker så blir TV-serielistan bara längre och längre. Nämnde jag att "Glee" har börjat igen också?

Nu ska jag dock inte titta på någon TV-serie utan på slutet av matchen Mjällby-Djurgården. Djurgården har precis reducerat ett 4-0-underläge till 4-2 med cirka en halvtimme kvar att spela. Hur ska den matchen sluta egentligen?

Jag gissar 4-2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0