Så nära arbitrage man kan komma


Redan halvvägs in i Stryktipsprojektet har det börjat bära guld. 10 rätt på Stryktipset och 200 kronor plus på "vid-sidan-om-spelandet".
Att jag fick 10 rätt på Stryktipset hade dock ingenting med mitt projekt att göra. Bara tur och skicklighet (och i övrigt så är väl inte 10 rätt så mycket att skryta över). Men den andra vinsten inkasserades enbart tack vare mitt projekt. Jag har nämligen hittat några modeller som ger mig positiva väntevärden med relativt låga standardavvikelser, vilket innebär att jag kommer kunna casha in ordentligt framöver!

Eller ja, ordentligt och ordentligt... Jag kommer att göra en genomsnittlig vinst på knappa tjugolappen i veckan, så det är ju inte några jättesummor vi pratar om...

Men det är ju alltid trevligt att vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0