Let's Go Smallville Crows!


Det blev till slut 4-3 till Mjällby. Spänning till slutet och Djurgården förlorade. Helt okej :)

I FIFA-världen var läget lite värre. Efter en makalöst stabil första halva på säsongen vann jag i dag bara en av sex ligamatcher och tappade inte bara ligaledningen utan även direktplatsen till The Championship. Däremot gick det desto bättre i FA-cupen, där jag på bortaplan slog ut två lag från nyss nämnda Championship och där jag nu är klar för åttondelsfinal. Dessutom hade jag tur med lottningen. Jag undvek de stora elefanterna och får nu möta Middlesbrough på hemmaplan. En tuff match fo'shizzle men ändå en match jag ska kunna vinna.

Lite smolk i bägaren är dock att Clark Kent är långtidsskadad och missar den matchen. Kan ni fatta det? Clark Kent är långtidsskadad! Stålmannen är långtidsskadad! Motståndaren måste ha haft jävligt mycket kryptonit i dobbarna.
Dessutom missade Supergirl nyligen tre matcher för en vridning i knäet, men det var nog bara ett spel för galleriet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0