I think I'm gonna be sick!


Har känt mig hängig hela dagen och nu på kvällskvisten kom febern. Febern i sig är dock inte ett sjukdomssymptom, så jag undrar ju lite spänt vilken slags sjukdom jag har åkt på. Halsfluss? Öroinflammation? En helt vanlig förkylning?
Jag håller tummarna för det sistnämnda.

Men så länge jag slipper penicillin så ska det nog vara lugnt. Närmsta dagarna kan jag faktiskt stå ut med att vara sjuk. Det är lite synd att jag inte har hunnit ha mitt möte med Thomas, för innan jag har haft det så kan jag inte göra något skolarbete hemifrån. Men i övrigt så är det ingen speciellt viktig vecka.

Nu ska jag försöka hitta en tillräckligt bra TV-serie som är värd att följa men som ändå är så pass dålig att man egentligen inte vill se den. Har siktet inställt på "Once Upon A Time".


Kommentarer
Postat av: Duvet Rigo

Hahahah! Snubben!



2012-04-10 @ 14:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0