(B)loggboken - 18 april


Tjenaxen i prefaxen!
Jag mötte min handledare på vägen till skolan och han rådissade mig. Jag sökte ögonkontakt. Hälsade vänligt. Men han bara vände bort huvudet åt andra hållet. Whaaaaat?!
Under våra privata möten är han jättetrevlig och glad, men utanför skolan är jag tydligen lika mycket koblaja som alla andra studenter. Jag ska minsann dra tillbaka min vänförfrågan på Facebook!

Projektet går framåt i alla fall och jag börjar faktiskt nästan bli klar. Snart dags att börja skriva rapporten med andra ord (och delvis med samma).
I dag kom jag fram till en hel del intressanta saker som inte kommer göra mig det minsta rik men som i teorin faktiskt skulle kunna göra det. Dessutom börjar en grundläggande strategi växa fram och jag känner mig extremt nöjd med mitt val av projekt. Visst att Billys projekt typ botar cancer eller nå't, men jag får ägna åtta timmar om dygnet åt Stryktipset!
Det hela är som en dröm med enda skillnaden att jag oftast är fullt vaken.
På tal om drömmar så provade jag i går natt att nypa mig i armen i drömmen - vaknade ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0