(B)loggboken - 16 april


Tjenixen i prefixen!
Dagen har varit ganska seg, men produktiv. Jag har redan hunnit med tre av veckans fyra mål och kommer nu förmodligen hinna göra lite extra som en glad överraskning till Thomas.
Han ba: "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Inte mer att läsa!"

Varken David eller Sandra var här i dag, så det blev en dag helt utan Achtung. Tråkigt men ändå skönt. För även om det i dag mest var "rutingöra" på agendan så tycker jag att mitt projekt är så pass kul och intressant att jag faktiskt vill plugga. Och det har jag verkligen gjort i dag. Pluggat.

I morgon ska jag också plugga, men på ett helt annat sätt. Vem hade trott att variation kunde vara så kul?


Punk Jag hade nog trott det. Jag kan inte garantera något, men jo, jag hade nog trott det...



Oh, great! The lesbian's back!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0