(B)loggboken - 13 april


Hejsis svejsis!
Det blev ett litet påsk-/sjukdomsuppehåll på några dagar, men nu är jag tillbaka (för att ta helg). Jag hade ett nytt möte med Thomas i dag. Han gav mig oväntat mycket beröm trots att jag inte gjort särskilt mycket. Det jag har lagt ner mest tid på är liksom att läsa in datan.
Men jag är faktiskt lite stolt över programmeringsbiten i projektet. (Jag älskar Matlab!)
Det har nästan gått oförskämt bra. Jag klarar jättemycket på första försöket och får väldigt sällan felmeddelanden.

I dag har det annars blivit väldigt mycket Achtung och även lite planering inför nästa vecka. Jag siktar på att vara klar med alla beräkningar och analyser om två veckor, men det lär väl snarare dröja till mitten av maj.
Mest på grund av den ökanda Billyfrasen "Ska vi köra en avgörande?"...


Kommentarer
Postat av: Duvet Rigo

Kommer inte till skolan på hela veckan hehe, behöver plugga!

2012-04-16 @ 12:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0