Att vinna utan risk


Jag fick ett sms av Unibet där det stod att de bjöd mig på ett gratisspel. Om jag spelade ett singelspel på Barcelona-Chelsea för 100 kronor så fick jag tillbaka hundralappen om spelet inte gick in. Och det är klart att jag utnyttjade det erbjudandet - dummare är jag ju inte. Så jag lade en hundring på oavgjort till 6.25 gånger pengarna. Och som ni alla vet så blev det ju 2-2 efter att domaren friat en handssituation och Fernando Torres i anfallet efter kontrat in kvitteringen på tilläggstid. Så det blev 525 kronor rakt ner i fickan!

Eller ja, inte ner i fickan. In på spelkontot. Och faktum är väl att jag aldrig kommer ta ut några pengar från det där kontot eftersom jag då måste betala en insättningsavgift om jag skulle vilja spela upp dem vid ett senare tillfälle. Men det är ju alltid kul att vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0