Superlöftet av nervöse Andreas


Befann mig av en slump inne på tv4.se i går kväll. Som vanligt fanns det en massa Idolklipp som man kunde kolla på. Ett av klippen hade underrubriken "Titta på klippet och se vad Andreas lovar tittarna".

Det klippet var man ju bara tvungen att se! Vad hade han kommit med för spännande löfte? Att köra breakdance? Att hoppa bungee jump? Att bada naken i Sergels fontän?

Men så var det inte. Nej, hans storslagna löfte var: "Jag ska göra mitt bästa."

Vad fan är det för jävla skitlöfte?
Oj, en snubbe som ska göra sitt bästa på slutaudition! Wow! Det måste jag bara se!

Falsk marknadsföring, falsk moral och falsk jävla underhållning.

Seriöst, Idol suger! Jag fattar inte att folk ens söker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0