Weirdest week for star-faced freak


Det här var ju typiskt. Jag ägnar mig åt det förflutna i en vecka och så upplever jag i presens den mest händelserika veckan någonsin.
Jag klarade två inlämningsuppgifter (helt själv), jag upptäckte live-streaming, jag höll en omdiskuterad redovisning (och förstörde mitt anseende), jag testade något nytt, jag var på exjobbsredovisningar, jag försov mig, jag vann 3000 på Powerplay, jag dödade en spindel...
Tar man dessutom hänsyn till mitt "framträdande" i Idol söndagen innan så förstår man att min dagbok har fått sig en rejäl chock den senaste tiden.

Kanske tar jag mig an något eller några av ovanstående händelser under nästa veckas bloggande. Men annars är det ändå nu som min bloggsäsong drar igång på riktigt. Och kanske kan det komma att bli några smärre förändringar här och var. Funderar nämligen på att byta ut den där spontana, skojfriska humortonen som normalt sett speglar mina inlägg, mot en mer dyster och melankolisk infallsvinkel. Kanske en underliggande deprimerande stämning, toppat med surmulenhet och patetiska livsreflektioner.

Ni får helt enkelt vänta och se. Men var beredda på att vad som helst kan hända.

Ingenting är skrivet i "sten".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0