Introduktionsmötet


(skrivet den 18 augusti)

"Hej,

Höstens introduktionsmöte för högre kurser i matematisk statistik under
det kommande läsåret 2011/12 äger rum torsdagen den 18:e augusti klockan
15.00 i sal 306, hus 6, Kräftriket. Det blir information om det kommande
läsårets kurser, främst höstterminens, möjlighet att registrera sig och
ställa frågor om framtida studier. Efter mötet bjuder vi på fika
tillsammans med lärarna i matematisk statistik.
"


Jag skulle egentligen besöka min sjukgymnast idag, men efter att ha fått detta mejl av Anders Björkström så ställde jag in min tid. För introduktionsmötet lät ganska viktigt och relevant.
Plus att det skulle bli fika med lärarna!

Men det blev väl kanske inte riktigt exakt så...

1) Informationen bestod i att Anders berättade vilka kurser vi skulle läsa (för det kunde vi ju inte ha läst på internet).

2) Det fanns inte möjlighet att registrera sig.

3) Fikat var en vagn med en kaffetermos.

4) Lärarbesöket varade i dryga minuten. De kom in, tog var sin kopp kaffe ur termosen, gick därifrån.



Sedan satt vi och väntade i en dryg timme för att slutligen inse att "Jaha, det blir inget mer."


Och så begav jag mig hemåt. Med smärtande knä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0