The book of faces


Utan blogg men med samma förkälek för meningar, bestämde jag mig i början av juni för att vara väldigt facebookaktiv under sommaren.
Planen var att publicera nya statusupppdateringar minst fem gånger i veckan.
Det gick väl inte så jättebra med den saken.

Totalt blev det tre uppdateringar:


"Solen skiner, vinden viner och Kenneth köper kurslitteratur för 2000 spänn."

(skrivet 5 juni kl. 04.09)


"Såg fyra döda näbbmöss på min kvällspromenad.
  Eller ja, tre och en halv. En hade tappat huvudet..."


(skrivet 16 juli kl. 21.59)


"Fem raka segrar! Målskillnad: 15-2!
  Gefle - AIK 0-3"


(skrivet 18 juli kl. 00.33)



Ja, och så var det ju det där jag skrev igår:

"Dö, paddjävel! Dö!"



Totalt gav dessa upphov till två "likes", vilket ändå får anses klart godkänt då genomsnittet ligger på 0,37.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0