Internet failure


Min internetuppkoppling dör i genomsnitt var tredje minut. Förut gällde det bara innan klockan halv tio på kvällen men nu gäller det hela kvällen och hela natten också. Helt värdelöst.
Jag kollar på ganska mycket internet-TV just nu. Har nästan givit upp vanlig TV helt. Men det är så fruktansvärt irriterande! För så fort uppkopplingen dör så hakar videon upp sig. Och så måste man starta om videon och hoppa fram till rätt tidpunkt.
Nyss kollade jag på förra veckans "Robinson". Helt värdelöst. Det tog två timmar! För inte nog med att man måste ladda om hela tiden. Varje gång man gör det så drar det igång en reklamslinga på cirka 45 sekunder. Jag höll på att bli helt galen. Kastade kudden i golvet flera gånger.
Och det värsta är att det här inte var en engångsprocess. Tiderna på vilka avsnitten sänds ockuperas nämligen alltid av antingen ishockey eller sömn. Så mitt liv är lite dödsdömt just nu.
Hur många gånger orkar man egentligen höra Alex Schulman säga "lökigt" innan man får ett mentalt sammanbrott?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0