Råsundavisit


Jag hoppade över min eftermiddagstupplur för Råsunda och AIK - Djurgården. Känns i efterhand som lite fel beslut. AIK förlorade matchen. AIK förlorade chansen till guld. AIK förlorade marginalen ner till lagen som jagar. Det var helt enkelt en kväll av förluster.
Men imorgon blir det revansch! Och då ska jag även ta mig en tupplur.


Jag förutspådde att det kunde bli en kall kväll på Råsunda. Därför blev det både långkalsonger och tjockjacka idag. Men att ha jackan på sig redan på morgonen var ju faktiskt rätt absurt.
Så jag lade den i en matkasse som jag sedan bar med mig överallt.
Men ovan som jag var så glömde jag så klart kassen i skolan. Så trots att jag hade gott om tid så slutade allting i stress, då jag var tvungen att åka tillbaka till skolan efter min lilla biljardrunda med David, och i slutändan kom jag faktiskt 15 minuter för sent till Råsunda.
Men här kommer ironin.
Eftersom jag stressade så pass mycket blev jag väldigt svettig. Och som ett direkt resultat av det blev jag varm. Och eftersom jag blev varm så behövde jag aldrig jackan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0