Åh, sköna sommar!


(skrivet den 3 juni)

Solen ligger på. Det är varmt. Jag är utvilad och mitt hår täcker lagom mycket av solljuset för att jag inte ska bli blind. Det är helt enkelt en perfekt dag.
Jag har gått på promenad, spelat basket och ändå hunnit med två avsnitt av "Dawson's Creek". Och dagen är inte slut än! Snart väntar god middag, ett Smallvilleavsnitt, ett Fringeavsnitt och sedan ytterligare några avsnitt av någon frän internetserie (det vill säga en TV-serie som jag följer via internetstreaming).

Ja, det har helt enkelt varit en helt underbar dag. Jag hoppas att sommarlovet aldrig tar slut!


Kommentarer
Postat av: M

Kenneth! Får man höra ett utlägg om Dawwe kanske?!

2011-09-06 @ 14:24:56
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Tänkte vänta med det tills jag sett igenom alla avsnitt. Ligger på säsong 4 just nu.

Men jag är positivt överraskad, så mycket kan jag erkänna :)

2011-09-06 @ 23:46:39
Postat av: M

Mitt Dawwe-hjärta blir så glad över detta! :D

2011-09-07 @ 15:03:43
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0