Popdivan Kenneth


Rösten tillbaka. Det vittnade 9 800 poäng på "Tusen och en natt" om. Efter det körde jag dock järnet i elva låtar till (varav tre gick i konstant falsett) och nu är rösten borta igen.
Det är jäkligt synd faktiskt. För den där tjejen ringde upp mig och erbjöd mig en natt jag aldrig skulle glömma. Hon sade typ "Jag gör hela grovgörat. Du behöver bara ligga där och ta emot." Men på grund av mitt rösttillstånd kunde jag inte acceptera hennes erbjudande.
Hon sade att hon ville spruta grädde över hela min kropp och slicka mig ren från topp till tå, men inte heller det blev nu någon verklighet.
Avslutningsvis erbjöd hon mig en nakenmassage med "happy ending" om jag bara tryckte på valfri knapp på telefonen.
Men just då fick jag en spontan reumatisk kramp i min högra hand och kunde inte röra mina fingrar, så det slutade med att jag tappade telefonen i golvet.
Så tjejen lade på och nu sitter jag här helt ensam i ett hav av tristess.

Och AIK torskade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0