Trött igen


I dag gick jag upp klockan 12. Då var jag pigg. Nu är klockan 21. Nu är jag trött. Jag lyckades alltså hålla igång i nio timmar i dag. Det var ju bra. Gick för övrigt utanför dörren för första gången på en vecka. Typ "Jaha, var det så här luft kändes?"

Min röst är fortfarande inte bra. Ibland försvinner den helt. Det är lite synd.
Jag som äntligen hade tagit modet till mig för att bjuda ut en tjej på en dejt. Jag hade nämligen bestämt mig för att göra det en och endast en gång i livet. Och eftersom det här var den enda gången får vi aldrig veta hur det hade gått. Det hade nog kunnat gå bra faktiskt. Hon sade att hon gillade mig. Sedan sade hon typ "Jag önskar att du kunde bjuta ut mig på en dejt". Men ja, nu blev det ju ingenting av det där. Sedan erbjöd hon sig en snabbis på toaletten, men även det föll i stöpet eftersom jag inte kunde svara. Som en sista kommentar sade hon att jag skulle få stoppa ner handen i hennes trosor om jag bara kollade in i hennes ögon i två sekunder.
Men just då fick jag en fluga i ögat och kunde inte se någonting, så då sprack det också.
Så tjejen drog hem och lämnade mig ensam och övergiven i en enda stor bubbla av tomhet.

Men AIK vann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0