Som den vassa kniven på fönsterbrädan



Ingenting lämnar någonsin mitt rum. Mina föräldrar kommer in med saker lite då och då.
"Kan du ha de här i ditt rum i några dagar?", brukar de säga. Men de kommer aldrig och hämtar sakerna igen.
Och sedan klagar de på att jag har många onödiga saker i mitt rum.

Men det är ju era saker!!!!


------------------------------------------------------------------------------------------------------

AIK är klara för Damallsvenskan 2012! I dag blev det definitivt klart när de sopade dit Gustafs GoIF med 4-1. Det var roligt! Jag har faktiskt gått på en hel del matcher i år. Vanligtvis brukar det bara bli en match per år, men i år har jag gått på mer än hälften av hemmamatcherna. Ska försöka fortsätta med det nästa år.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Monogami.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0