Så jävla omtenta!


Omtenta nästa. Det blir inte mer omtenta än såhär. Kenneth, du suger! Du kanske borde börja plugga inför omtentan?

Ja, synonymerna bara sprutade genom huvudet halvvägs genom tentan. Och jag tänkte att här har jag material för en bra bloggrubrik.
Men sen fick jag ihop några extra poäng (tror jag) och i slutändan blir det nog bara några få poäng ifrån godkänt. Så det är inte jättepinsamt även om det förstås känns jobbigt.

Jag insåg direkt när jag såg tentan att det var ganska kört. Nästan alla frågor innehöll någon form av "Show this" eller "Prove that" och om det är någonting jag bortsett från helt när jag har pluggat så är det bevis. Det jag pluggat mest på kom inte alls.  Däremot kom några andra saker som jag inte heller har pluggat på.

Det skulle inte vara kul att få två omtentor på en vecka.


Fick nyss ett sms av Johanna om att det är tentapub på KTH ikväll. Jag kanske borde gå dit och dränka mina sorger i alkohol.
Dessutom var det ett tag sedan jag stod ensam i ett hörn, så det kanske är på tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0