Och problemen hopar sig ytterligare


Fick ett mejl om att min tenta nästa onsdag inte kommer äga rum i Kräftriket utan i någon jävla sal som heter Ugglevikssalen. Det var dessutom det enda som stod. Man kan ju tycka att de kunde skriva åtminstone på ett ungefär var den här salen ligger. Jag misstänker att den ligger någonstans i "huvudbyggnaden", det där stora huset där alla utom matematikerna går. Men så vitt jag vet kan salen lika gärna ligga i ett annat distrikt. Så tack, SU. Nu måste jag vänta till omtentan i januari. För alla vet ju hur det går när jag försöker hitta till ett ställe jag aldrig varit på förut. Det går åt skogen.

Vilket i och för sig skulle vara ett passande ställe för Ugglevikssalen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0