Kanelbullens dag


Dock blir det ingen kanelbulle för mig (såvida man inte bjuds en på Hovet).
Och vet ni vad? Det gör mig ingenting. Visserligen bryter jag en tolvårig tradition, men jag kan nog må bra av att avvara de extra kalorierna som en bulle medför. Plus att jag typ är allergisk mot kanel, så det ska bli skönt att slippa uppsöka akuten för en gångs skull.


David och jag har nyss skrivit klart terminens första "labb"-rapport. Vi bestämde oss för att i år joina den oseriösa klick som inte förklarar eller analyserar sina resultat utan bara slafsar ihop fem rader, bifogar en plot och skickar in rapporten utan kod.
Det var rätt kul faktiskt.





PS. Kanske lite onödigt att lägga upp en bild på en kanelbulle när jag precis skrivit att jag inte ska äta någon. Men ja...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0