Is it me?


Ny kurs i dag igen. Inleddes med en datorlaboration. Studenterna fick sex timmar på sig. Det ansågs vara mer än tillräckligt för att hinna bekanta sig med programmeringsspråket SAS samt att lösa alla uppgifter. Och det var nog ganska bra planerat av lärarna. För alla grupper hann färdigt.
Eller ja, alla grupper utom en. Och jag behöver väl inte säga vilken grupp det var?

Sju och en halv timme senare är jag fortfarande inte klar. Kanske kan klara det på ytterligare en halvtimme om jag får mitt histogram att fungera.
Men nej, just det. Eftersom vi inte hann redovisa muntligt i dag så måste vi nu skriva en utförlig laborationsrapport där vi i detalj går igenom varenda steg i laborationen. Och med den senaste tidens restfest i minne så lär det bli kvällsplugg i skolan hela nästa vecka.

Men whatever. Jag vann 1 800 på tipset.


Kommentarer
Postat av: Anna

Dåligt!! Det där hade hänt mig också...

2011-10-26 @ 18:42:32
Postat av: Kenneth

Ofta...

2011-10-26 @ 23:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0