And then there were seven...


Linni levde på lånad tid. Och en slutkvartett utkristalliserar sig mer och mer känns det som. Molly, Moa, Robin och Amanda F. Mitt tips är att det är de som blir topp fyra i år.
By the way, vad var kvällens tema egentligen? Dåliga låtar?


--------------------------------------------------------------------------------------------------


På dagens föreläsning sade Anders att de som inte hade redovisat första laborationen (dvs. jag och David) kunde få redovisa laborationen muntligt. Och det var ju ett glädjande besked. Efter att ha spenderat tio timmar på den skriftliga rapporten...
Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Återigen har vi där med att göra saker förgäves. Som när jag i dag gick supersnabbt mot pendeltåget även fast jag redan empiriskt visste att jag med typ 99 procents sannolikhet skulle missa den med 10 sekunder (vilket jag också gjorde). 
Är det värt det?
Å andra sidan... De timmar jag lagt ner på labben är ändå redan förbrukade. Mitt liv nu flyter på relativt oberoende av vad som hände de där timmarna. Så egentligen förändrar det ingenting. Men han kunde väl ha sagt någonting liiiiite tidigare? (i ren G-anda)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0