All better


Vaknade upp i morse som en helt ny människa. En människa som har tappat fyra dagars tentapluggande och nu riskerar att bli underkänd på två tentor.
Men sjukdomssymptomen är så gott som borta. Fortfarande några spontana hostningar och en röst som knappt skulle nå 7000 poäng på "Främling" på Singstar. Men inget slem, ingen feber och - framför allt - ingen smärta när jag sväljer. Känner mig så fri!

Och jag säger då det. Nu när jag äntligen har blivit frisk så ska jag aldrig mer ta någonting för givet. Jag ska uppskatta minsta lilla småsak och ta vara på varenda sekund i mitt liv!

Eller nä, förresten. Det lät ganska jobbigt. Det får bli "Simma Lugnt, Larry" och en leverpastejsmacka som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0