En skotte gör ingen kvartett


Av okänd anledning gick en man runt i radhusområdet och spelade säckpipa. Iklädd kilt och rutig skjorta, likt en skotsk stereotyp, cirklade han sig runt mellan husen. Jag vet inte riktigt vad han var ute efter. Skottlands nationaldag är inte förrän 30 november och så vitt jag kunde se hade han ingen pengahåv eller liknande. Kanske var han bara lite mentalt störd.
Högt som fan lät det hur som helst. Väckte var katt. 


Några timmar senare befann jag mig hemma hos Patrik för FIFAkväll/fest. Jag var inte riktigt medveten om festbiten. Men några vodkashots senare dansade jag loss på borden och höll en lokal strippshow för några fulla 93:or.
Då utbrast Patrik: "Men Kenneth, det där var ju bara vanligt kranvatten!"


FIFA12. Betydligt svårare än FIFA10. Framför allt var det svårt att få kontroll på bollen.
Jag spelade sju matcher under kvällen. Förlorade sex. Målskillnad 2-17.
Men visst fasiken tänker jag önska mig det i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0