Don't rest in peace! Please come back!


Återigen är internet dött. Återigen är det enbart kennethharblogg som fungerar.
Fan! Den bloggen suger ju. Bara massa nonsens. Inga verklighetsperspektiv över huvud taget. Och den har inte direkt varit så jätterolig på senaste tiden heller. Någon borde söka upp grundaren av bloggen och skjuta honom i huvudet.


Seriöst. Kan någon vänligen komma hit och skjuta mig i huvudet? Typ nu?

Eller nej, förresten. Jag måste få se vad som egentligen hände med Peter Bishop i säsongsfinalen av Fringe. Men efter det... rakt mellan ögonen... pang.


Innan dess kör vi en liten bloggtävling till. Gissa när säsongens första snö faller i Stockholm! En gissning per person, och den som kommer närmast nomineras till Decembergalan.
PS. Jag måste upptäcka snön, annars gills det inte.


(TÄVLINGEN STÄNGD. INVÄNTAR SLUTRESULTAT.)


Kommentarer
Postat av: Malin

Men åh! Du måste ju ha snöstorm för att upptäcka den... jag gissar på 18 november!

2011-11-03 @ 13:59:29
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Nejdå. Jag ska hålla utkik varje dag! Plus att jag har tillgång till opartiska källor som hjälper till i spaningsarbetet :)

2011-11-03 @ 14:04:40
Postat av: Elin

Jag gissar den 26 november! (har ingenting att göra med att jag vill hinna skriva tentan den 25:e innan pendeln slutar gå p.g.a. snö)

2011-11-07 @ 18:10:14
Postat av: David Rigo

27e Nov

2011-11-10 @ 01:27:37
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0