Min dejtingprofil på nätet


Fick i dag från oväntat håll höra att det finns seriösa planer om att skapa en dejtingprofil åt mig på internet. Så nu har jag suttit hela kvällen och förberett relevanta personbeskrivningar och valt ut några bilder som framhäver mina ytterst få tilltalande drag. Så det enda som återstår nu är ett klatschigt användarnamn. Jag ser gärna att initialerna är KK.
Än så länge är jag inne på Kletiga Kenneth. Det känns som ett starkt och slagkraftigt varumärke på den ovissa dejtingmarknaden, och jag tror att det kan sticka ut i positiv bemärkelse. Dessutom ger det en bättre helhetsbild av mig som person, till skillnad från den personliga informationen som är informativ men mer ytlig:

Jag är: Kenneth
Jag gillar: Dig
Jag tänker på: Din mamma
.
.
.


Kommentarer
Postat av: Anna

JAAAA! Låt dem starta den åt dig.

2011-11-08 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0