F & F


Jag kan inte hjälpa det. Jag är väldigt engagerad i programmet "Vem kan slå Filip och Fredrik". Redan i första grenen (värd en poäng!) satt jag och bet på naglarna. När Fredrik gick om Jonas Björkman på slutsträckan skrek jag till av ren glädje. I blåsboll blåste jag själv framför TV:n.
När Filip för andra gången vände ett 3-1-underläge vid quizbordet skakade jag så mycket att jag inte visste vad jag skulle ta mig till.
När det var dags för sista grenen var jag så nervös att jag gömde ansiktet i händerna och bara kisade lite lätt.

Men till slut så gick det ju vägen. I kväll igen. Fjärde raka segern nu. Fortfarande obesegrade. Najsinajs.


I morgon blir det nervigt återigen. Men då gäller det inte Filip och Fredrik, utan ett stekhett Stockholmsderby i is(lol)hockey. Krisderbyt har det kallats i media. Förståeligt, då både AIK och Djurgården för närvarande ligger under slutspelsstrecket. En förlust i morgon kan vara oerhört kostsam, medan en seger kan vara en bra grund för ett avancemang i tabellen.
AIK - Djurgården. 19.00. Globen. Let's do it!

Nej, just det, vänta, jag kan ju inte gå på den matchen. Jag har ju en jävla seminarieserie som börjar i morgon.

Fan.

























Oh, shut up, cartoon guy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0