Det här blev inte så bra...


Halvvägs genom rapportskrivningen upptäckte jag att jag kanske gjort fel. Jag tror att jag har gjort fel, men jag är inte helt säker. Min nya lösning är dock ännu mer fel. Tror jag. Fast återigen så har jag ingen aning. Det jag vet är att den inte överensstämmer med Sebemmas (det är fan på tiden med ett sådant smeknamn!) lösning, och det brukar vara ekvivalent med att det är fel.

Den stora frågan nu är: Vad ska jag göra? Ska jag skriva färdigt rapporten ändå? (Jag måste förmodligen ändra på det mesta i efterhand). Eller ska jag lägga rapporten på is till på torsdag och plugga andra kursen istället?

Inget val är optimalt.



I dag hade vi en gästföreläsare. I början var han läskig och frågade ut folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0