Där satt den!


Redovisning i projektarbetet. Jag skakade både inför och under redovisningen (och led av milda efterskalv efteråt). Trots det lyckades jag få fram orden jag skulle säga med en acceptabel mängd mummel och utan att tappa bort mig mer än fem sekunder åt gången.

Som många av er vet så är jag typ känd för att alltid på något sätt skoja till det vid redovisningar. Även om de stora artillerierna bara kommer fram vid speciella tillfällen så brukar det alltid finnas någonting där i humorns tecken.
Den här gången jobbade jag med två personer som på förhand hade klargjort att redovisningen skulle vara fullständigt professionell och seriös. Men jag kunde inte hålla mig...
Utan deras vetskap ploppade jag halvt random fram en liten diamant mitt under redovisningen. Med ett ganska lyckat resultat.
Milda blickar från mina gruppmedlemmar. Spridda skratt hos studenterna. Och när jag såg
att till och med läraren drog på smilbanden, då kände jag att... där satt den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0