Angående förra inlägget


Jag åt inte spaghetti och köttfärssås. Jag åt pastagratäng med köttfärs i. Och jag åt inte med händerna. Jag åt med en halvsmutsig tårtspade som jag hittade på ett bord.


Projektarbetet börjar gå mot sitt slut. Rapporten är klar, men ytterligare revidering behövs. Inlämning av rapport sker måndag morgon och muntlig presentation äger rum på tisdag.
Jag är ganska säker på att min grupp hatar mig.


"Ingenting skadar relationer så mycket som ett grupparbete i matematisk statistik."

                                                                                                       - Lindsay Lohan


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hatar dig inte

2011-11-27 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0