What to do?


Jag har hela dagen stått i valet och kvalet. En stund stod jag i skalet också, men det var mest bara i stundens hetta.
Vad är det som har tudelat mig? Följande dilemma:

Ska jag skolka från Runes fisk och morgondagens räkneövning för att plugga specifikt inför tentan? Eller ska jag gå på föreläsningen för principens skull och sedan sätta skräck i David och company när de ska redovisa sina uppgifter vid tavlan?

Det ena förbättrar mina chanser vid tentan, det andra ger mig själslig ro. För mig, som inte kan ro varken med eller utan åror, borde det vara en no-brainer. Men det är det inte. Det är snarare en brainer. Och kan jag inte bestämma mig så lär det ju bli alternativ 2.

Fan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0