Vad? En kalsongman?


Jag har gått omkring hela dagen med kramp i vaden. Det är konstigt att man kan få kramp i vaden av att sova, men jag antar att jag levde mig in i drömmen.
Det vållade dock inga större problem. Jag körde på som vanligt. Försökte stretcha lite extra inledningsvis, men glömde sedan bort om jag skulle stretcha eller fetcha så jag lät det vara.

På vägen hem från skolan mötte jag en medelålders man iklädd enbart kalsonger. Svarta. Med ett litet Redhawks-märke på ena sidan. Kollade man närmre kunde man se att det var det gamla emblemet, där näbben till skillnad från nu är marginellt mindre i förhållande till hökhuvudet.
Det var en hel del bilar som tutade på honom när de körde förbi.
Tror jag det, det tutade för fullt i mitt huvud. Kunde knappt fokusera på vägen.

Just ja, jag glömde säga det. Jag blev påkörd. Ligger nu på sjukhus.

Hospital...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0