Ett inlägg i mängden


Missade pendeln med fem sekunder. Två dörrpar till vänster på tunnelbanan så hade jag hunnit. Istället fick jag vänta en kvart på Centralen på nästa tåg. Jag spenderade kvarten gåendes fram och tillbaka. Så här i efterhand får jag ändå säga att tiden spenderades väl.

Davidenko kommer på besök imorgon. Basket, FIFA och Singstar står på schemat. Och spelar jag mina kort rätt kanske jag kan få honom att "spendera natten".


Hundar. Ska de avlivas hela bunten eller förtjänar de ett liv? En viktig fråga här i livet. Det finns så klart argument för båda sidor. Ena sidan säger: De är läskiga, de skäller, de tvingar människor att gå långa omvägar och orsakar i nio fall av tio en hjärtattack. Andra sidan säger: De har päls.
Döm själva. Själv tycker jag att det där är jättesvårt, även om jag generellt sett ogillar hundar. Det är lite som de där skrikande bebisarna. Man vill ju inte ha dem i närheten, men ändå får man en klump i magen av att gå fram och skära av deras halsar.


Nu blir det lite internet-TV för min del. Var nästan sjukligt trött för en halvtimme sedan, men lite vatten i ansiktet ändrade på den saken. Hej pupill!



Dagens bästa:

"Är ni med på den?"

                              - Anna Hedin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0