Helt oförståeligt


Ja, det verkar alltså som att jag inte får något sommarjobb i år. Jag fattar inte. Jag som lade ner så mycket tid på mina personliga brev.



Hejselisvejsan! Här kommer jag!
Mitt namn är Kenneth (kallas därför Kenneth) och jag fyllde 20 balubas förra hösten.
Jag vill väldigt gärna "jobba" hos er i sommar för det skulle vara najsigt med lite extra deg i portmonnän.
Visst, jag kanske inte är perfekt. Jag är trög, seg, långsam och smått efterbliven. Jag kan typ inte prata, är asocial som få och skulle jag vara en dvärg i Snövit så skulle jag helt klart vara Blyger. Men jag är ingen dvärg. Snarare lite halvlång och gänglig, har knappt kontroll över min egen kropp. Kan typ börja vifta med armarna och sparka folk runt omkring mig helt utan anledning. Vissa kallar mig psykopat, men det är mest för att jag börjar utveckla Tourettes.
Det kanske låter lite dåligt på papper, men det är också jag i ett nötskal. Ärlig i alla situationer oavsett vad. Därför tror jag att jag skulle passa väldigt bra som telefonförsäljare.

Jag tackar för er tid och hoppas att ni hör av er. Jag väntar vid skräppostinkorgen.


Med mer än vänliga hälsningar,

SommarjobbsKenneth



Kommentarer
Postat av: David Rigo

Teknikmagasinet rekryterar unga folks med minst gymnasieutbildning. Bland annat erbjuder de heltidsjobb, sommarjobb och ...

2011-05-28 @ 21:53:17
URL: http://davidrigo.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag skrev ett asfint personligtbrev på rim, jag fick inte heller jobbet. Sökte som personlig assistent.. de kanske missuppfattade och tror att det var jag som behövde en assistent?

2011-05-29 @ 23:38:48
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Hahahaha!

2011-05-30 @ 00:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0