Onsdag utan mersmak


Den här dagen hade kunnat vara en dag att skriva in i historieböckerna. En dag att minnas för evigt. Men på grund av en viss person (som jag inte tänker nämna vid namn eftersom jag inte känner till det - rimligt vore emellertid om hon heter Bitch Bitchsson med tanke på hennes personliga stil, eller så var det bara jag som gjorde en allmän missbedömning och i långa loppet kanske hade för höga tankar om mig själv, vilket å andra sidan inte hör till vanligheterna då jag sällan framhäver mina goda sidor - de få som finns - utan istället väljer att fokusera på de negativa - som finns i mängder - för att på så sätt inte framstå som arrogant, en process som för övrigt inte brukar lyckas särskilt bra...  Höll inte jag på med en mening?)  så blev det här bara en helt vanlig onsdag.

Men vet ni vad jag har gjort? Jag har börjat plugga inför ODE-tentan. Två gamla tentor har jag avverkat. Det är visserligen inte så mycket, men jag försöker mig på en ny taktik där när det gäller pluggandet. Att faktiskt göra uppgifterna.
Messed up, yeah, I know.

Vad händer annars då? Jag måste duscha nu igen. Alltså, jag fattar inte, det känns som att jag gör det typ tre gånger i veckan, det är sjukt frustrerande.
Vet ni vad som också är sjukt frustrerande? Min syrra! Hon låter som värsta trakt...  Nej, förlåt, sjukt frustande skulle det vara.  Hon låter som värsta traktorn.
Host host hööäääääöööööaaawwwww öäöäöä.  Hon har varit sjuk i en och en halv vecka nu.
Har jag tur eller står jag på den? Det får vi se.



Dagens skämt:

En dyslektiker gick in på en frisersalong.
- Ursäkta, är det här Salong Saxen?
- Ja, det står ju det på skylten. Kan du inte läsa eller?
- Näe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0